מפת מלונות בישראל

מכיוון שאנחנו מחפשים באופן תמידי את הדרכים הכי יעילות למצוא בתי מלון שווים בארץ במחירים זולים, החלטנו לחלוק את ההמלצות שלנו. וההמלצה העיקרית: מתחילים את התכנון עם מפת מלונות בישראל.

השיטה של השוואת מחירים עם מפת מלונות בישראל הוכיחה עצמה עד היום כדרך המושלמת לתכנון החופשה בארץ:


Booking.com

בתי מלון בארץ בדקה 90? מלונות בוטיק יוקרתיים כמו מלון תמרין בראש פינה? או אולי חופשת ספא בראש פינה במלון ספא מצפה הימים המפנק? הכל נמצא כאן.

אז מהי בעצם מפת מלונות ישראל?

במקום רשימה ארוכה ומשעממת של בתי מלון, כל המחירים מפוזרים על המפה לפי מיקום, ישר ולעניין.

המפה היא אינטראקטיבית, וניתן להתאים אותה אישית כך שתראו רק בתי מלון שרלוונטיים לחופשה שלכם.

רק הפרטים החשובים ביותר מוצגים במפה: חוות דעת, מחיר ושם (רק צריך לעבור עם העכבר על בית המלון הרלוונטי).

לחיצה על מלון במפת בתי מלון בישראל תפנה אתכם לעמוד שלו בבוקינג לפרטים המלאים (לא חייבים להזמין עדיין, אפשר רק לבדוק).

למי שעדיין לא מכיר, ותוהה האם אתר בוקינג אמין? אז בהחלט, אתר בוקינג אמין לחלוטין, ומספק פלטפורמה מעולה להזמנת בתי מלון בארץ בזול (לעיתים ניתן למצוא הנחות ללקוחות קבועים בתוכנית "Genius").

רגע לפני שאתם נעזרים במפת בתי מלון בישראל, שימו לב לטריקים הבאים שיעזרו לכם לחסוך כסף ולמצוא את המלון הכי מומלץ בארץ:

תחילה, התאימו את המפה לתאריכים שלכם ולמספר האורחים עם תיבת החיפוש הלבנה שמעל מפת מלנוות ישראל.

"זום אין" (כפתור הפלוס מצד ימין למטה) על איזור מסוים, יגרום לעוד בתי מלון בארץ באיזור הזה להופיע! ככל שמתקרבים יותר, כך ניתן לראות יותר בתי מלון במפת מלונות ישראל.

ציון חוות הדעת במפת מלונות ישראל לקוח היישר מבוקינג. כמה שיותר חוות דעת לבית מלון מסוים, יותר טוב כדי להבין מה האורחים חושבים. אנו ממליצים גם לקרוא כמה מהן כדי לדעת מה אורחים במלון מספרים.

טיפ נוסף: ידעתם שבבוקינג אפשר לבחור נושא מסוים ולקרוא מה האורחים במלון מספרים עליו? לחצו על מלון רלוונטי במפת מלונות בישראל. בעמוד שנפתח בבוקינג יש חלק שנקרא "חוות דעת של אורחים". שם ניתן לבחור נושאים: ארוחת בוקר, בריכה, מיקום וכול'. כך, אם פרט מסוים חשוב לכם במיוחד, תוכלו לקרוא חוות דעת שעוסקות בו.

איך מוצאים מבצעים למלונות בארץ בזול?

מבצעים למלונות זולים בארץ אפשר למצוא במגוון מקומות, אך מפת בתי מלון בישראל משקפת לכם את כל המחירים הקיימים ואת כל האופציות, לכן אנחנו מעדיפים פשוט להיעזר במפת מלונות בישראל. במקום להסתפק במחיר אחד שראינו באיזה פירסום, אפשר פשוט לראות את כל האפשרויות והמחירים האמיתיים והמעודכנים, ואפילו לבצע הזמנה במחיר זה באותו הרגע.

אז אילו מציאות מצאנו עם מפת מלונות ישראל?

מלונות בישראל חצי פנסיון כמו מלון ישרוטל כרמים (מלון יוקרה).

מלונות בישראל עם בריכה פרטית כמו מלון בראשית של ישרוטל (הבריכה הפרטית רק בחלק מהחדרים).

ועוד פנינות נוספות במיקומים מושלמים ועם שירות יוקרתי: מלון אלמא מרכז אומנויות (מלון ייחודי ויוקרתי בזכרון), מלון שטרקמן ארנה היוקרתי בנהריה, מלון רות בצפת לחוויה ציורית, ואפילו צימרים יוקרתיים בצפון בכנען וילאג' שבחד נס.

כן, במפת מלונות ישראל אפשר למצוא לא רק ריזורטים אלא גם צימרים, דירות נופש ועוד.